Retour beleid

Wij zijn een kleine webshop en willen je vragen om met bewustzijn te bestellen. Vanwege duurzaamheid, maar ook omdat wij echt ontzettend veel extra werk hebben van een retour.

Natuurlijk mag je iets hinderen als het niet aan je verwachting voldoet. Dat kan natuurlijk gebeuren.

Bij Brant Store willen we dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Mocht je om welke reden niet tevreden zijn of je product willen retourneren, dan kun je gebruik maken van ons retourbeleid. Hieronder vind je de voorwaarden en stappen voor het retourproces.

Retourzendingen

  • Je hebt 14 dagen om je artikel(en) terug te sturen, vanaf de datum van ontvangst.
  • De retourkosten zijn voor de klant zelf. Dit betekent dat je verantwoordelijk bent voor het betalen van de verzendkosten voor de retourzending.

    Waarom de retourkosten voor de klant zijn:
    • We willen dat klanten zich bewust zijn van de kosten die gepaard gaan met het retourproces, zoals verzend- en verwerkingskosten.

Hoe een retour te verwerken:

  1. Neem contact met ons op via info@brantstore.nl om je retour aan te melden en het retourproces te starten.
  2. Download het retour formulier onderaan de pagina.
  3. Zorg ervoor dat je het retourformulier invult en het product goed verpakt terugstuurt naar dit adres:

    Brant Store
    Dokter Luijckxstraat 10
    5845 CT, Sint Anthonis
  4. Bewaar het verzendbewijs voor je eigen administratie. We raden je aan een track & trace service te gebruiken voor je retourzending om verlies of schade te voorkomen.

    (kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening)

Wat je kunt retourneren:

  • Alle kleding dient ongedragen en in de originele staat te zijn om geretourneerd te worden.
  • Mokken, tassen en andere accessoires dienen ongebruikt te zijn.
  • 3D-producten kunnen alleen worden geretourneerd indien er productiefouten zijn. Producten die correct zijn geproduceerd, kunnen niet geretourneerd worden.

Het is niet mogelijk om te ruilen:

Aangezien bijna alle artikelen bij Brant Store worden bedrukt op bestelling door onze print-on-demand partners, kunnen we helaas geen ruilingen aanbieden. We raden je aan zorgvuldig te kiezen voordat je een bestelling plaatst. Mocht je een fout hebben gemaakt in je bestelling, neem dan z.s.m. contact met ons op via info@brantstore.nl zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.


Retouradres:

Neem eerst contact met ons op via info@brantstore.nl voordat je eerst terugstuurt, zo voorkomen we misverstanden.

BranT Store
Dokter Luijckstraat 10
5845 CT , Sint Anthonis
Nederland


Terugbetaling:

  • Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we het volledige bedrag van je bestelling terugbetalen, exclusief de verzendkosten. De terugbetaling zal binnen 14 dagen na ontvangst plaatsvinden.
  • Heb je met Klarna betaald meld je retour dan NIET aan bij Klarna. Daarmee open je een geschil.  Wij moeten dan 15 euro extra kosten betalen. Je hoeft bij Klarna niets aan te geven, wij regelen dat met Klarna voor jou zodra je retour door ons in behandeling wordt genomen. Je ontvangt dat een aangepaste Factuur van Klarna.  

Neem contact met ons op

Mocht je vragen hebben over het retourbeleid of je retourzending, neem dan contact met ons op via info@brantstore.nl. We staan altijd klaar om je te helpen en samen tot een passende oplossing te komen.